Friday, June 12, 2009

Kena "Tindih"

Kena "tindih"
istilah yg agak famous time kat MATRI dulu..
aku x berapa pcaya sgt pun..

kul 4 pagi semalam, suhu bilik yg agak mentensionkan..
abeh peluh badan aku..
keluar p tido kat ruang tamu..

fuh sejuk la sikit...
fell asleep for awhile..
tetiba terjaga sebab tdengar something behind me..
try to look at that direction...
but..

cant move..
wtf ?
boleh bukak mata je..
wth is happening to me?
macam kena ikat..
confused..
pening..
am i dreaming?
kalau mimpi buleh pulak aku kawal mimpi aku ni..
sesak nafas..
i tried very hard to move every single muscle on my body..
but weirdly couldnt..
tried to scream as loud as i could...
tapi sikit pun x keluar suara aku..
it wasnt really scary...more confused..
then i fell asleep..

it happened twice last nite..
pelik betul..
kalau kena tindih asal x nampak apa pun atas aku...

dah nak dekat subuh baru boleh bangun..
peh..lega..


later on that day..
aku tanya Pak Din..
dia kata memang aku kena tindih..
memang kita x nampak benda tu
dia kata x penah pun org kena kat rumah ni..
aku orang first...
walao...siot...
idk..maybe just too tired...

No comments: